skolan-stan-hem

skolan kvart i 9, men jag kom 9 (a) ,hade massa lektioner , sen dubbel pass i so , slutade 14.10 vilma oh jag fick springa till bussen oh vi kom preecis ,vi drog in till stan ,jag köpte ett svart linne oh ett par jeans mycket nöjd :D , sen åkte vi hem med vilmas pappa vid kvart över 5, sen hem till vilma oh äta sen prata vi lite sen kom min pappa ,till konsum där mötte jag louise oh bella ;Dsen hem kolla idol sen satt jag mig här ;)

imorgon blire först skola vid kvart lver 8, sen hem en stund sen tbx till skolan vid halv 5, ska ha möte med lärarna oh mina föräldrar :(, jag kommer döö ,ae men sen snabbt till konfan vi åker till åby ,har ingen anning om vad vi ska göra där, men det skriver jag om imorgon ;), nu kanske kanske jag ska färga håret fast jag vene om jag vågar göra det själv :D men får seee ,puussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0