skooooolan suger !

ställde klockan på 04.50 imorse för jag skulle kolla på rymdsjöpet man kunde se på himlen .. men när klockan väl ringde så var jag så jävla trött så jag orka inte ! åmgra faktiskt lite att jag inte gick ut oh kollade ,en sån sak kanske man bara får chansatt se en gång i livet . men iaf sen ställde jag kl på halv 6 oh gick upp kl 7 hahah xd började kvart i 9 .började med svenska sen livskunskap sen spanska som är så jävla tråkigt sen dubbelpass i so oh det är ännu tråkigare gjorde typ inget på lektionen hah (a), sen sluta vi tio över 2 gick hem var hemma vid fem i 3 så jävla långt att gå så jag dör ;o, sen åt jag lite oh nu sitter jag här oh väntar på att grey's anatomy ska börja , men nu först ska jag nog ta oh gå ut med nova för hon behöver kissa hahah :D pusssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0