söndag

kvällen igår va lite seg höhöö, va hos bella iaf oh där va även eric fredde stoffe amanda oh felicia .amanda oh jag börja gå hemåt vid 20 i 12, men påvägen hem fick vi för oss att vi ville kolla på stjärnorna med vi hitta ingenstans att ligga oh kolla, menmen det får bli en annan dag amanda !kom iaf hem runt 20 i 1, satt mig här en stund som vanligt (a), sen så somna jag till sen fixa jag mig oh sen gick jag oh la mig runt halv 4 ?

vakna idag kl 11, gick upp oh kolla på idol blir alltid så glad av att kolla på det :D , sen kanske jag ska va med felicia kanske går förbi amanda en sväng sen för man kan ju inte få tag på henne på hennes mobil .såå ao , blir att färga håret snart dåå eller aa på typ torsdag eller fredag :) ,lite mörkare blire iaf ,ae men nu ska jag ta en lång sköön dusch sen så ringer väl jag till felicia :D, om ngn vill ses äre bara att höra av sig ;) pusss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0