stuudiieeedag

hejstudiedaghej :D,as skönt med studiedag ,gick upp kl 12 åt lite la mig oh sola för det var ju äntligen lite sool :D,sola tills halv 5 ungefär blev öite brun(a) sen kolla jag på grey's anatomy bääästa, sen blev det en sköön dusch,sen kom vilma oh jag fixa mig lite ,vi skulle gå ut med nova oh ute möter vi amanda oh lousie så det blev inte så lång promenad xd, prata med dom en stund sen gick vilma oh jag in oh baka rulltårta mummmss !sen åkte hon runt kvart i 10, jag satt mig här oh fixa bloggen :D fast det finns fortfarande saker att fixa till men det får bli en annan dag kanske imorgon? ae men sen kolla jag på idol :) oh nu sitter jag här igen ska sova snart ,oh imorgon blire att plugga matte som fan !sen kommer vilma hit eller jag till henne?:) men nu ska sooova pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0