tjaaafaaan !

tjatjatja, gick i skolan från 08.15-15.00 -.- ,vilma hängde med mig efter skolan vi skulle plugga menmen så vart det ju inte precis xd, kom hem runt halv 4 ? då åt vi sen pluggade i kanske 10 min ? sen drog vilma hon skulle typ städa gatorna med laget xd, när hon gick så kollade jag på grey's anatomy det bäästa !sen så satt jag mig här fast jag måste plugga , jag ligger efter som fan i matten xd inte kul inte kul .. men det kanske blir att plugga en stund sen ?:D ae men måste fan ta tag i skolan nu !haha ae men ska inte prata om skolan nu ,imorgon blire iaf att va med amanda ,nån som vill hänga på?:D men det blir väl att gå ut som vanligt. föresten funderar jag på att färga mitt fula hår ,lite mörkare för det är jätte ur tvättat nu .. aja men det får bli när jag får mina pengar hah dom ska räcka till mkt dom, ae men puusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0