toorsdag ,happyhappy

kom nyss in har kollat på stjärnorna så sjukt fint äre!

ae men försov mig till kvart i 7 imorse ;o, så jag fick ta en snabb dusch oh fixa mig snabbt, men som tur va så han jag ;) ,trååkiga lektioner ! sen hängde vilma med efter skolan vi plugga oh nu ligger jag inte efter i engelskan längre :D, nu äre bara matten kvar -.- men det får bli att ta tag i på lördag ! tråkigt men jag måste ,ae men sen så kollade vi på grey's anatomy som jag alltid gör :D, sen så plugga vi lite till sen fixa jag min blogg oh fick lite hjälp av allrabästa vilma taack :D sen kollade vi idol sen åkte hon hem runt kvart över 9 i think ?:)

ae imorgon äree ju änkligen freedag ,så jävla sköönt ! blir ju skola först då sen ,sen blire väl hem oh fixa lite sen blire fredde orre oh felicia :), känns som jag inte har träffat felicia på jätte länge hah fast jag gjorde det idag typ xd, ae men nu mååste jag ha en tjockis jacka för nu börjar det bli riktigt kallt på kvällarna ;o hejdå sommar oh hej höst oh snart vinter   inte kul,inte kul !
ae men nu ska jag fixa mig lite sen ska jag nog krypa ner i min säng oh sova så att jag inte försover mig imorgon med xd, puss oh godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0