2½ män !!

gick upp runt 10 duscha ohsen åkte mamma och jag till sjukhuset ,bytte bandaget .och jag som trodde det skulle a ett tunnare men naeee fick ett lika stort och tjockt! men på onsdag morgon så får jag tabort det själv. skönt skare blii!
kom hem runt 11.45. mamma och jag nörda 2½ män haha så jävla bäst! lätt favorit serien :D
bästa är den sjukt blåsta tjejen Kandi ,HAHA alltid lika roligt !

haha nej men ikväll blir det ju en hemmakväll igen. hatar att inte kunna gå ut :( men nästa helg :D
ska inte gå till skolan nästa vecka heller. blir en hemma-plugg-vecka !
tröjan och tightsen från gina kom förut ,tightsen var jätte fina! men tröjan var lite stor men kanske går att fixa eller så lämnar jag tbx den .fast den kosta ju bara 149 aja får se ,skitsamma :)

BYYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0