23.23

blev inget stan missa bussarna ,hehe! men vi drar in till stan imorgon ist ;)
runt kl 7 kom iaf vilma till mig för vi skulle upp till station men såklart han vi inte. senare så gick amanda jag och vilma ner till amanda blev film: hajar som hajar. fast vi såg inte mycket av den ..
stor del utav när filmen var på bestod av att vi gömde oss för människor som skrämde oss i fönstrena ..undra vilka det kan va??

vilma och jag gick sen iaf hem till mig. och nuuu åkte hon precis. nu ska jag städa mitt rum som ser ut som FAN, eftersom att när jag förut skulle välja kläder men inte hitta något rev jag ut allt i garderoben och nu ligger det fortfarande kvar. en mycket dåligkläddag!

och efter att ha städat mitt rum mycketmycket! så ska jag PLUGGA på moppegrejen som inte blev av förut. inte bra ,inte bra! oj glämde dagens outfit förut ,sorry ! måste slänga in lite bilder här. börjar blir rätt tråkigt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0