aa fast nae

tjaaa! imorgon ska det bort ,fyffaan va skönt :D fast det kommer ju ett nytt ,fast inte lika stort/tjockt .

mamma och jag satt säkert i 1 timme igår och kollade efter vita converse på internet igår.
hittade en som man beställer hos vad man vill ha så skickar den efter dom från honkong. äkta för 249 kr ,de ni ;)
så det blir ett par vita, och kanske ett till par ? vill ha ett par turkosa också .men får se ,skönaste skorna !

vet ej hur dags jag gick upp imorse? tog en dusch direkt nör jag gick upp. ohsen som vanligt tven. hör vilket liv jag har ?!
och nu satt jag mig iaf här. vet inte riktigt vad jag ska göra. kolla runt lite på kläder kanske? aa det ska ja göra byye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0