bäästa !

gårdagen vart riktigt bra ,tack allihopa !
linnea vilma och jag vaknade vid halv 11 ,blev att sitta kvar och bara prata till halv 12 då vilma åkte hem och linnea och jag gick ut på altan en stund, efter 10 min åkte linnea och då tog jag en dusch fixade mig och drog till hagebycentrum med mamma men det fanns typ inget roligt där så vi åkte till stan ist men såklart var inte det öppet så vi vi åkte till maxi ist haha. 2 tröjor och ett halsband fick följa med mig hem♥ blider på dom nedanför! när vi kom hem tog jag det lugnt ett tag skulle egentligen vart med amanda men hon var trött. så jag åkte upp till emelie där vilma också va. blev prat ohså :) kom nu hem för 20 min sen. sitter mitt på golvet hehe.. måste snart börja städa och bädda rent ser ut som fan i mitt rum :o






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0