fakta!

Bästa veckodagen: fredag !

 

 

Humör: trött !

 

 

Favoritgodis: röda&gula sura dödskallar!

 

 

Är det nåt du absolut inte äter: havregrynsgröt !!

 

 

Kläder just nu: sovtröja

 

musik just nu: ingen

 

 

Favoritsaft : fläder

 

 

Dagens längtan: ;);)

 

 

Hur många kuddar sover du med: 4 st ;)

 

 

Spelar du nåt instrument: neej

 

 

Dagens frisyr: rakt i toffs !

 

 

Kommer du ihåg din första kärlek: ehm mm

 

 

Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet .

 

 

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jarå

 

 

Ser du på kärleken som ett misstag: absolut inte.

 

 

Bio eller promenad: promenad kan va mysigt men det kan också bio vara

 

 

Dagens borde: STÄDA !!

 

 

Dagens fundering: om jag ska eller inte ..

 

 

Snarkar du? verkligen inte!

 

 

Rädd för insekter? ah som fan ,speciellt myror !!

 

 

Det här är jag bra på: sjunga hehe :D eller något sånt

 

 

Vad vill du jobba som? hemlis

 

 

Chips eller godis:  CHIPS!

 

 

Skriver du dagbok? nejj

 

 

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? har piercat naveln och tungan :D

 

 

Hur många syskon har du? min lillasyrra matilda ,jobbig en!

 

 

Är du rädd för blod? nae

 

 

Anser du att du är stark? hehe nejj :D

 

 

Röker du? nejjj !

Snusar du? nejjj !

 

 


Använder du knark? skulle aldrig falla mig in !

 


Kaffe eller te? inget av det !usch

 

London eller Paris: har inte varit i Paris men London är rätt nice :D

 

 

Favoritfärg: svart blå och silver

 

 

 

Född: norrköping !

 

Nationalitet: svensk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0