för ont för att blogga

ja som sagt egentligen mår jag för dåligt för att sitta här. men kände att ni behövde veta att jag levde ;)

drömde en konstigdröm inatt.. jag hade mått ganska illa innan jag gick och la mig. sen när jag väl hade somnat så drömde jag att jag praoa på intersport som jag har gjort. och att man var tvungen att ha en speciell tröja om man mådde illa ,den var jätte stor gick ända ner till knäna.

sen 5.20 så vaknade jag av att jag spyde på mitt golv hahah .
mådde skit dåligt verkligen men jag tror det var för jag var nervös. mamma fixade det där ohsen somnade jag om 1 timme till. gick upp vid halv 7 duscha och klädde på mig och sen så åkte vi till sjukhuset. utanför sjukhuset så mådde jag dåligt igen så jag spyde under ett trödd hahaha.
när vi kommit in så fick jag sitta och lugna ner mig lite gran och sen så fick jag lägga mig på ett ''operationsbord'' fick bara lokalbedövning. kännde verkligen ingenting.  det tog unjefär 1 timme. sen kom vi hem runt halv 11 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0