godnatt!

nu ska jag sätta mig och plugga igen ,moppegrejen som jag tjatar om hela tiden ;)
sen blir det att sova. så jag kommer upp tidigt imorgon bitti. sista dagen i skolan på 2 veckor. men det kan hända att jag kommer va i skolan någon dag på praktiken för att komma ifatt med betygen .. får se hur det blir med det.

tråkigt som jag har har jag suttit och kollat på alla hemsidor jag kunnat komma på och hittade den här (bild nedan) ,fatta skönt att gå om kring i en mjukis dress på dagarna. ohh en sån vill ja ha hahhah :D

imorgon blir det nog att åka med vilma och amandis till stan ,ska tjata lite till på mamma och pappa om en vårjacka som jag hitta ,jätte fin ! aja godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du prao? :)

2010-04-13 @ 17:17:13
Postat av: maria göjefors

ska praoa 2 dagar på inter sport. kan ju inte va med resten av praon pga operationen ..

2010-04-13 @ 18:03:09
URL: http://mariagojefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0