hehe

gick inte alls bra med min roll som kockMaria aeee makaronerna vart överkokta och baconen bränd .. aja bättre nästa gång. eller inte . matilda tyckte iaf att det vart jätte gott hahaha !

efter att ha ätit det inte så goda maten ,så plugga jag flitigt en timme kanske? och nu kom jag precis en efter att ha gått en promenad men hunden ,regnar och är mullet som fan men hade paraply så det funkade ju. däremot vart lilla nova dyngsur hahah ! nu ska ja plugga lite till för imorgon återvänder jag till skolan ;) har inte vart där på 3 veckor. rätt skönt men ska bli roligt att komma tillbaks. fast det är väl inte länge jag kommer känna så :D
ska nog göra so provet imorgon så att jag har det klart !

hörre ni jag ser att den här bloggen har blivit en bildlös-blogg ,inte kul ,inte alls kul. bilder ska ja fixa .lovar !

BYYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0