ingen tungpiercing längre

tog ju ut min tungpiercing innan operationen sen orkade jag inte sätta i den igen. sen igår när jag skulle sätta i den hade det växt igen :/ . menmen ganska så skönt att inte ha den där i munnen hela tiden. spelar faktiskt inte så stor roll om jag har den eller inte.

men mår lite bättre idag iaf :)
som sagt blev 2 filmer med mamma igår ,the proposal och the hangover. båda var riktigt bra !

gick och la mig vid halv 12 igår .sen gick jag väl upp vid 10 imorse tror jag ,det går ju inte att ligga kvar i sängen efter man har vaknat :(
kollade lite på tv. sen åkte mamma och jag upp till skogen och gick med nova en halv timme unjefär. för att se om min nackspärr kunde släppa lite men nejj ,inte det. kan inte röra huvet någonting. nackspärr som aldrig förut !
nej jag ska inte gnälla mer nu.. har ingen aning om vad jag ska göra imorgon ska väl va hemma och bara ta det lugnt tror jag. på fredag ska jag in till sjukhuset och byta badaget till ett tunnare. sen ska jag ha det i 3 dagar och sen är jag FRIII !! ni förstår nog inte hur mycket jag längtarrrr .

nej men nu ska jag gå och knarka lite mer panodil och ipren ;) haha nej men .får se om jag hittar på något att göra annars försöker jag väl gå och lägga mig eller något liknande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0