inget bloggande på ett tag, huvet dunkar

ae nu blire inget på ett tag här. har verkligen ingen lust .
men kan iaf skriva lite om min dag .. vaknade vid 10 efter att ha sovit ett helt dygn ,rätt så skönt. amanda var här förut och va lite social med mig ,hehe tack !
har fått nackspärr nu också kan inte röra huvet åt sidorna överhuvudtaget. så otroligt ont!! har mest levt på ipren/panodil idag. dom funkar inte .. nu har jag precis kollat klart på the proposal. med mamma. jätte bra film!!
nu ska vi se en till !
bandaget är så jävla obekvämt så jag tror jag dör ,och nackspärren !!FYFAN, jag får seriöst rycket!!
och jag har fått tinitus också !!!!

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det som du opererat ? (:



Jättebra blogg förresten ! :D

2010-04-18 @ 18:59:32
Postat av: maria

sv; min öron !

tack så mycket :)

2010-04-18 @ 19:57:12
URL: http://mariagojefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0