löööördag

matilda till mamma förut: asso eric saade har gjort slut med sin tjej ..

mamma: ja men hon var ju lite knäpp, så fort han hade sjungit klart på scenen så klev hon upp där och ville ha uppmärksamhet.

matilda: jaa men han är ju endå dum!

mamma: men hon hade ju inte alla hästarna hemma ..

matilda: vadå hade hon hästar ??

mamma och jag as garvade till vi tjöt ,hahahah!
------------------------------------------------------------------------------------------------------

sen vilma och amanda kom till mig runt halv 8 kanske ? jag färga amandas hår och det vart mycket bra. när det var klart så följde vilma amande hem och sen så kom vilmzen tillbaka. vi partade mest.
sen så satt vilma och läste upp vilka grupper hon var med i på facebook..

vilma:
alla vi som bevisar att blondiner är smarta

lillasyrran:
amen vilma du är ju inte smart?

vilma och maria: hahahhaha

vilma:
inte du heller matilda

lillasyrran:
nae jag vet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0