oj

har inte bloggat sen i lördags hehe sry . men har inte haft så mycket att skriva om eftersom att mina dagar nu för tiden ser nästan likadana ut.
snart är det onsdag iaf och då ska ja tabort skiten. fattar inte att jag säger det här men ..jag längtar till skolan !

ni kan väl typ gissa att min dag har i stort sätt bestått av tven. MEN jag har faktiskt också vart dukitg att plugga till religion provet som vi ska ha nu i veckan tror jag? fast ja vet ju inte om ja ska till skolan alls den här veckan. isf blir det väl på tordag eller fredag . får se hur det blir med det .

ska snart jag sätta mig vid tven IGEN och kolla svenska hollywood fruar .så patetisk egentligen men det är ju det som får det att bli så roligt att kolla på. och speciellt hon Maria montazami är så sjukt blåst så att det går verkligen inte sluta skratta åt allt hon säger. så jävla skön !.

ska plugga lite mer sen. imorgon blir det plugg igen till ett annat so-prov som jag skulle gjort i höstas men det har aldrig blivit av. men NU blir det av. lag och rätt prov är det . så när jag kommer tillbaks till skolan vänar 2 so prov på mig. ska bli kul att göra dom , vafan det måste blivit något fel på mig ?!

BYYYE





Kommentarer
Postat av: emelienyren

ett spanska prov oxå :)

2010-04-27 @ 14:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0