såja!

nu är jag på bättre humör :)
emelie sov är inatt vi somnade vid 2. jag gick upp vid 8 imorse emelie låg kvar och sov. jag duscha tog pyttelite smink sen skjusade vi hem emelie och pappa skjusade mig till där vi skulle övningsköra moppe. det gick väl inte så bra i bröjan ,cPP moppe! så jag fick byta till en annan moppe och då gick det MYCKET bättre! blev godkänd iaf. nu ska jag duscha en lång och jätte varm dusch för jag är fortfarande frusen sen jag va och körde imorse :o.
sen blir brudsen ikväll. får se vad vi ska hitta på. lördagen= svull dagen. haha macdonalds påvägen hem sen pizza när jag kom hem och nu chockladpudding. haha menmen man lever ju bara en gång ??;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0