sista dagen på praon ..

lite tråkigt faktiskt .
gick upp vid halv 8 i morsen duscha och fixa mig. sen cyklade upp till station med mobert ;)
sen prao ,moa och jag tjockade på chickenkebab. sen fick vilma och jag sluta vid 3 skönt! tog 15.40 bussen hem. haha det är 2 andra tjejer på inter sport dom också har praktik där samtidigt som oss. dom bitch-blickar oss hela tiden för att vi nästan får allt jobb hela tiden. hahahh !

iaf nu ska jag ta bort mitt smink och sen sova en stund.
imorgon blire att gå upp tidigt tidigt ,ska va i stan redan vid 8.. är redan jätte nervös!

Kommentarer
Postat av: linnea lindenmo

lycka till nu pluttan. det kommer gå jätte bra! tänker på dig <3

2010-04-15 @ 19:48:24
URL: http://linnealindenmo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0