sommarn är påååväg!

tjatjaaa.
första dagen i skolan efter lovet dåå. helt okej hade inga vanliga lektioner ,utan bara massa om praktiken.. samma sak imorgon! skönt!
vet ju inte än om jag ska va med på praon ..eftersom att operationen kom ivägen ,så jag måste välja ,operation eller prao?? jätte svårt väl VERKLIGEN! för om jag tackar nej till operatinen finns det ju en chans att jag kan få vänta 1½ år till och det har jag ju ingen lust med.. men praoat har jag ju heller aldrig gjort så jag skulle ju gärna vilja. men jag har till på torsdag att bestämma mig unjefär. för operationen kommer att ske 8 på morgonen på fredag !

aja ,slutade 2 ,gick hem med moa. mamma hämtade oss vid uttersberg. när jag kom hem tog jag bort mitt smink och la mig på altan i linne och kortshorts :o och solade. mycket skönt&varmt!

ohsen har mamma och jag nördat 3 avsnitt av grey's anatomy. förut tyckte hon inte alls det var bra. men nu när jag alltid kollar på det så har hon väl hängt med ,och nu fortsätter hon att följa det haha lite kul :)

btw. äre någon som ska sälja eller vet någon som ska sälja en peugot speedfigt 2. så kan ni slänga in en komentar :D

nu ska jag plugga moppegrejen igen puss.

Kommentarer
Postat av: kungen

PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !PRAOA !

2010-04-12 @ 19:38:28
URL: http://vilmaaostervall.blogg.se/
Postat av: bästamaria!!

OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)OKEJ VILMA ,DÅ VET JAG (y)

2010-04-12 @ 20:28:37
URL: http://mariagojefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0