.



1. jag är jätte mörkrädd ..hehe

2. jag använder en speciell gaffel varje gång jag äter ,tvångs grej haha. vi har 4 st sånna klart.

3. jag tar lätt åt mig dåliga saker folk säger om mig.

4. jag har jätte svårt att släppa folk. vare sig vilken relation jag har med dom.

5. om jag får för mig en sak vill jag att det ska ske direkt .

6. pratar med mig själv ibland ,när jag är ensam hemma .. haha

7. jag kan inte riktigt hata en person. jo jag kan säga att jag hatar den men inerst inne hatar jag den inte.

8. jag kan inte gå hem ensam när det är mörkt. får panik ,känns som någon följer efter mig. går inte att få bort. jätte obehagligt. slutar oftast med att jag springer hem fast jag vet att ingen är där .. fast i mitt huve finns det något där.  hehe låter som ett psykfall

9. jag älskar min katt och min hund

10. man kan inte tro eller se det men ja äter otroligt mycket. min lillasyster och vilma kallar mig mat-maria ,hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0