town

efter att ha duschat och fixat mig så gick jag ner till amanda där också stoffe var. vi gjorde inte alls mycket. sen kom vilma och vi fick för oss att vi skulle åka till emelie och simon och så skulle vi fixa en annan grej också. så att vilma och jag sprang hem till mig och hämtade pengar tog cykeln halvvägs till konsum och sen sprang som galningar resten av vägen. och vi hann! :D sen väntade vi en kortis stund på bussen. när vi kom fram till haga så vart det donken och sen kom E&S. träffade även på filip matte och malin tror jag dom hette. sen blev det attt ta 23.20 bussen till krk igen ,för såklart missa vi precis bussen som gick en timme innan. och nu sitter jag iaf här. tänkte att jag skulle skriva in min novell här som jag sa igår. får se vad jag orkar ,jätte trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0