Tuesday

solig dag idag med ,det gillar vi mycket !
skolan som vanligt då. inga vanliga lektioner idag heller. mest om framtiden, praon ohså fick vi skriva en ''uppstats'' som hade rubriken jag om 10 år. som man skulle skrivahur man tror/vill att det ska va i ens liv om 10 år.

vi slutade vid 3. cyklade med emelie hem till henne sen gick jag där ifrån hem. direkt när jag kom hem tog jag bort sminket och tog en snabb dusch och la mig ute på altan och sola. i bikini till och med. snart äre sommar <3
låg ute i 2 timmar .sen vart det är nörda grey's anatomy ,som vanligt ;) och nu sitter jag här.
ringde precis min farmor och frågade om hon ville köpa frallor eller rågbullar som vi säljer med klasserna men det ville hon inte.. lärarna är jätte sura på mig nu .och då menar jag verkligen JÄTTE sura ,för att jag inte har sålt så många frallor .. heheh

snart kommer vilma och amanda hit, jag ska slinga vilmas hår igen ,SOM VANLIGT hah ;)
har kollat på en jacka jag vill ha från åhlens men det fanns bara kvar i S i linköping. så min mammas kompis Pata var så snäll och åkte dit och köpte den till mig ,tack !!
mamma kommer hem med den lite senare. då jag också hoppas på att hon kan färga min utväxt! ser förskräckligt ut ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0