kaaalllttt

började dagen med att läsa en moppebok ,dålig som jag är så har jag ju inte klarat provet än så det är bara att plugga. första gången jag gjorde provet hade jag 1 poäng i från godkänt snacka om att jag blev arg !
men nästa måndag gäller det igen ,och då ska jag klara det !

men hörre ni sen så tog jag en dusch ohsen åkte mamma upp och hyrde 2 filmer ,en komedi och en skräck .blev att se dom .
fixade mig lite snabbt och gick sen till amanda som jag inte hade träffat på 3 veckor ,skönt att få träffa henne igen! sen kom andrea också :)
så vi åkte upp och mötte louise och sebbe . sen lite senare träffade vi också ebba lisa emma och frida ,tror det var alla?
ohsen så följde vi andrea hem ! och sluuut på kvällen .kom hem för ca en kvart sen och nu blir det att kolla om jag kan fixa lite med bloggen ,den ser ju inte rolig ut alltså ..
aja först ta bort sminket osv ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0