svar på frågestunden

anonym:
hur håller du dej i form, för som jag förstår går inte du i nån sport?
svar: nae jag går inte i någon sport slutade i fotboll för ca 2 ½ år sen. haha jag vet inte riktigt hur jag håller mig i form ,eller asso jag har ju riktigt dålig kondition haha !

linnea:
- vilket gymnasium/linje har du tänkt?
- har du gjort något som du verkligen, verkligen ångrar?
- vilka bloggar läser du?
- visst är linnea lindenmo bäst?
svar: - jag hade väl tänkt att gå på eber eller kungsgård ,på någon samhälls linje eller något liknande .
- japp det har jag men det är inte något jag tar upp här ,haha !
- kenzas och dom av mina vänner som jag känner till har blogg typ .
- självklart !

anonym:
kan du inte lägga upp "dagen outfit" lite oftare?

jätte fin blogg :)
svar: jovisst det kan jag bli bättre på. tack så mycket !

anonym:
hur får du din hy så fin, värkar ju typ aldrig få finnar? :o
svar: nu på sommrarna så får jag inte alls många finnar. men jag brukar typ tvätta ansiktet 2 gånger om dagen med någon nivea sminkborttagning och efter ta en kräm som heter nivea visage young :)

Kommentarer
Postat av: mandy

haha jag skratta när jag läste sista frågan, om din hy xD du vet i bussen när jag bah "fan jag har fått finnar" och du bah "DUEEE!" och pekar på din näsa xD de va kul!

2010-08-29 @ 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0