Dag 1- Presentera mig själv

vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kör. Jag heter Maria therese louise göjefors ,är 15år fyller 16 den 7 mars. Jag går på råsslaskolan ,med världens finaste klasskamrater! Jag går inte i någon sport ,har gått i fotboll i 6 år men slutade för 2 år sedan för att jag tröttnade hehe :D min familj består av min pappa Mikael ,mamma Malin och lillasyster Matilda och jag då.+ mina 2 hundar nova ,ellen och min katt pelle. Jag är rädd för mörker ,och myror(hatar dom något enormt också). Jag flyttade hit till krokek när jag var 3 år ,innan bodde jag i norrköping. efter det har jag flyttat runt här ett anntal gånger pga att mina föräldrar har skiljt sig några gånger. Jag söker snart till gymsasiumet och kommer då att söka som första val Samhäll på Haga. Hoppas verkligen att jag kommer in! så ,Dag 1 klart! det är bara att fråga om ni har några frågor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0