Dag 2- mina rädslor

Ja somsagt som jag skrev igår 2 av mina rädslor är mörker och myror. mörkrädd har jag alltid varit ,mörker är hemskt tycker jag ,fy! speciellt när man är själv. När man inte ser vad som är framför en ,eller när man hör något och man inte ser det. När jag är ensam hemma på kvällen så har jag alltid nästan alla lampor tända haha :D Och myror är ju hemskt det med ,när man ser en myra klättra upp för ens ben eller något sånt. eller om man skulle rammla i en myrstack ,om jag gjorde det skulle jag nog duscha tills jag blödde ,usch! Dom är ju så snabba också ,och det får dom att bli ännu äckligare. Men min största rädsla är ju såklart att mista någon som står väldigt nära ,det vet jag inte ens om jag skulle klara av faktiskt.. nu menar jag inte bara om en släkting skulle dö ,utan om man på något sätt bryter vänskapen med en väldigt nära vän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0