Tell the devil I said “hey” when you get back to where you're from

Amen kul att jag precis hade skrivit klart ett inlägg ,ohsen så bara försvinner det ?!
aja, föresten så slutar jag med det där dag1,dag2,dag3 osv ,inget för mig.
vaknade imorse av att vilma knackade på dörren för vi skulle sola, jag hade ju helt glömt bort att ställa klockan igår kväll.. somnade ju till och med på min mobil..
men vi hann ju iaf att sola. sen vart det hem och rensa garderoben och äta frukost.
runt halv 6 åkte vilma och jag in till stan och mötte upp amanda becka och andrea ,vi tog en fika och pratade lite om nyår ohså. sen skulle A,B och A sola så vilma och jag tog bussen hem ,sen åkte vi hem till mig och åt, sjukt hungrig.

Tror att nyår kommer bli bra i år ,speciellt om man gemför men förra året haha!
Äntligen har jag hittat kläder ochså, får se kanske lägger upp en bild på dom sen ;)

Uppdatering:

ett linne/korsett med silvriga pärlor på och en svart tight kjol ! va dock inte så fint på bild..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0