you have to belive

hehe kom på nu att jag inte har bloggat på evigheter. men det har ju som vanligt vart så mycket i skolan nu dom sista veckorna. men idag var dom sista 3 proven och nu är det slut på allt pluggande ett tag , betygen sätts på måndag så det känns riktigt skönt nu ska ni veta!
skönt att veta att jag inte kommer gå ut med 6 ig (Y).

gud vad jag bablar om skolan i varje inlägg jag skriver. aya ,ae dom sista veckorna har jag vart så inne på att jag vill ha en tatuering. vet massor jag olika jag vill ha haha! får tjata på mamma tills när jag fyller 16 ,ska nog gå hoppas jag :D
men självklart skulle det ju inte bli alla jag vill ha ,utan i så fall bara en. ;)

btw ,haft ganska mycket kör och grejer dom här veckorna också ,jag blev lucia så det kommer bli riktigt roligt :D
men mindre roligt när jag ska läsa en dikt haha ,har ju sån scenskräck hehe (a)
men det ska nog gå bra. hoppas jag !
nej hörre ni hare bra så hörs vi kanske imorgon om jag är duktigt att komma ihåg att skriva ett inlägg :D


Kommentarer
Postat av: hemligt

vad hade du tänkt dig för tatto då?:)

2010-12-13 @ 21:13:27
Postat av: ?

vad för tattoo?

2010-12-13 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0