02.21

som jag skrev i förra inlägget så vaknade jag vid halv 11. släkten kom vid 2 .jag gick till amanda vid 4-5 ? efter ett tag kom också stoffe .sen gick vi upp till affären och köpte godis och mötte emelie och vilma .lite senare gick amanda och stoffe hem till amanda för dom skulle äta ohså .och vilma jag och emelie gick hem till mig .vid 8 gick jag ut och mötte orre han följde med in .efter typ 2 timmar gick vi alla och mötte stoffe och gurra .ohså blev det en liten promenad .så mötte vi upp gust ! såå gick alla hem till mig och levde ett lyckligt slut :) .nej men sen åkte orre hem vid halv 12 .och strax där efter vilma också .. och nu gick precis amanda stoffe och gurra :) .blir något att äta sen sängen ,skönt ! pussgodnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0