1 film kvar

så nu har jag sett disturbia och yesman båda va grymt bra! rekomenderar verkligen disturbia, i början tror man att man hyrt sämsta filmen men när man kommer till unjefär mitten så blir den jätte bra! så nästa gång ny hyr eller köp en film så ska det va den ni får med er hem!!
nu har jag bara sommaren med göran kvar. hehe lite smått läskig va ju då disturbia som jag precis såg färdigt så nu blire bra med en rolig film :D
efter den blire väl att sova för jag ska nog till stan imorgon. fortsätta att kolla ut lite grejor jag vill ha när jag fyller år ;D hittade ganska mycket i söndags men då var vi bara på maxi och imorgon blire troligtvis stan. nej men nu måste jag sätta igång filmen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0