17 days left !

just only seventeen days left then I am 15 !
har bara vart hemma och tagit det lugnt hela dagen .tills mamma kom hem med hårfärger så då vart det att förga både mitt hår och löshåret .blev nöjd inte så stor skillnad men utväxten är iaf borta !
fixade mig snabbt och va klar vid halv 10 ,orre kom och hämta mig tack :) .såå åkte vi upp till oasen där amanda och stoffe var .orre drog igen efter bara unjefär 10 min. och sen nästan direkt kom emelie .haha emelie och våra ord dom är bäst (Y). aja sen tjocka emelie och jag våfflor och gick hem vid 11 någon gång .amanda och jag stannade till 12 sen kom mamma och hämta oss! och jag satt mig here!
imorgon kommer bästa kusse och robban ,robban (min morbror) .sen kanske det blir att träffa någon lite senare ,ingen aning faktiskt ?
menmen på söndag blire iaf stan med mamma för då ska jag försöka hitta lite saker jag vill ha när jag fyller år!
sen äre väl inget mer planerat .eller jo jag ska försöka få med amanda på att sola på måndag får se hur det blir med det .saknar värmen .
aja här kommer dagens dresscode ! pusshejjj !

svart halsduk: london
vitt linne: gina
vitt kortärmad: h&m
ormskin tights: h&m
sen några färgglada armband till det, från london !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0