bloggen har inte funkat ?

ae den sluta funka där ett tag ..
iaf tänkte skriva lite om min dag. kom hem runt 12 imorse tog en dusch och fixade mig snabbt sen åkte mamma och jag in till stan så visade jag lite grejer som jag vill ha när jag fyller år ,för det är ju bara 14 dagar kvar sen sååå!
fick med mig ett par tights ringar och armband som jag skrev i inlägget nedan! när jag kom hem så ringade jag amanda eftersom att vi skulle ses idag ,men hon hörde inte av sig efter det (Y)(Y)
aja så jag har bara suttit här och nästan sovit ,för att jag bara sov 3 timmar inatt ,tummen upp för det också! så idag ska jag eller ikväll rättare sagt ,ska jag gå och lägga mig tidigt .klockan är bara 11 och jag skulle kunna somna vart som helst nu !
tummen ner för att det ska komma en halv meter snö TILL nu i veckan om jag inte har fel?! skulle kunna göra vad som helst för att få sommar nu . tänk liksom just nu är vilma i thailand och moa på gran canaria ,dom hare bra!
nej nu ska jag draa mig puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0