bra låt där nedan !

mamma kom hem förut med en allahjärtansdag present hahah ,gissa vad? tresemme till mitt hår som är helt förstört nu .har slutat platta det nu (y) snart en vecka sen jag platta det faktiskt bra där (y) har ju inte klippt mig på 1 år nu så det är inte så konstigt ,men jag hatar att klippa mig ,värsta som finns !
aja nog pratat om mitt hår heheh ! gick ut till amanda vid 9 för att prata lite ohså ,kom in nästan precis nu .haha blev inget plugg idag ,så det blir att ta tag i det nu .jag pluggar bäst från 9-1 på kvällen ,konstigt ! såå äre iaf .
imorgon är det måndag igeeeeen .det betyder fysik prov (y) .jag som inte ens har lyssnar på dom fååå lektionerna vi haft bra !!
nae vilket tråkigt inlägg ,men det får ni leva med ,hejdååå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0