DAGENS ..

Dagens humör: nervös ,fundersam fast ändå GLAAADD


Dagens mående: som sagt nervös och lite smått rädd för hur jag känner ..


Dagens borde: pluuuuuuuugggaaa till mitt matte prov !


Dagens frisyr: självtorkat ,lite lockigt för jag har inte gjort något alls med det .


Dagens smink: inget smink .


Dagens klädsel: gråa mjukisbyxor ,vit linne .


Dagens planer: aa dagen är ju slut ,kväll nu ju. men dagens planer VAA att plugga men så vart det inte ..


Dagens materiella vill ha: materiella ?


Dagens fundering: vad händer nu? hur känner jag? hur kommer det bli? kommer jag sitta där och ha gjort bort mig totalt sen? ..


Dagens beroende: PIGGELIN in my♥


Dagens tråkigaste: att det är söndag. söndagar är det västaaa !


Dagens längtan: tills imorgon när vilma kommer hem, till min födelsedag som är om exakt en vecka :D


Dagens superlängtan: sommaren!!


Dagens tidning: ingen alls ,fast det ligger en SOLO här brevid mig som jag inte läst ännu .


Dagens låt: Hey ,soul sister .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0