dåliga jaggg

inte bloggat på hela dagen dåligt maria, dåligt ..
somnade rung halv 3 igår. och vaknade kl 11 av att mamma ropade ''maria om du ska med till stan måste du gå upp nu! du har en timme på dig'' ..bra maria, bra ..duschade snabbt tog lite smink och klädde på mig. vart att åka direkt in till stran äta frukost på lindals (Y) sen gick vi mest och kollade, visa pappa skorna jag ville ha när jag fyller. fick också med mig en tröja och en ring med mig hem (bild nedan). åkte hem runt 5 duschade igen, älskar att duscha bara så alla vet(y) .fixade mig ,städade rummet för det behövdes ..veerkligen! sen kom amanda stoffe och orre. och nu åkte/gick dom för unjefär 30 min sen. funderar på att sätta på en film ohså nu ..får se hur jag gör kanske blir något inlägg lite senare. kommer en dresscode här också!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0