:D:D:D

mååår bäst! vet inte varför men fick väl en humör kick :D
vaknade av mig själv vid 9 .låg kvar och lyssna på musik till kvart i 11 .sen gick jag upp och duschade och fixade mig snabbt .städade mitt rum och nu sitter jag här :D. snart kommer madde och robban. blir kuuul att träffa dom igen .var typ 1 år sen ,visst vi har väl sätt varandra på stan eller någpt sånt men jag menar sen vi sågs typ hemma hos någon ;o.
värsta snöstormen ute .intekul ,intekul .. jätte mycket snöö:( tänk förra året låg jag UTE och solade i slutet av april ,och nu är det snart mars och vi är typ insnöade :O .nae jag tycker att all snö kan försvinna och solen kan titta fram istället :D .
här kommer iaf dagens DRESSCODE 

svart linne: gina
vit kortärmad: bikbok
svart halsduk: h&m
rosa lacktights: h&m
GANSKA LIK GÅRDAGENS ..


Kommentarer
Postat av: .-

Kul att du har börjat med dresscode (y)

2010-02-20 @ 13:46:50
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0