godmorgon !

blev ingen skola för mig idag ,mår inge vidare och så äre ganska svårt för mig att ta mig till skolan eftersom att jag är ensam hemma och tar är typ snöstorm ute?
aja .jag vaknade vid 7 sen somnade jag om till halv 9 så nu sitter jag här ,fattar inte varför jag inte sover?:D .för min del blir det att plugga hela dagen ,måste ju hinna med allt som är i skolan nu ..
sitter och funderar på om jag ska ta hål i naveln igen .tog ju bort min piecing förra året. som jag har sagt så skulle jag ju ta hål i tungan i mars men inte så säker på att jag vill det längre .kanske blir navelv igen :)
ae nu kurrar min mage så jag ska ta något äta , hörs senare !
btw ,grattis till fredde som fyller 16 år idag :)

min navelpiercing

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg;)

2010-04-13 @ 16:50:06
Postat av: maria göjefors

tack ,fast har den inte kvar :)

2010-04-13 @ 18:03:43
URL: http://mariagojefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0