grattis stoffe !

precis som rubriken säger. grattis stoffe som blir 16 idag(Y)
har ju äntligen börjat lite smått med dresscode/dagens outfit samma sak. menmen som ganska många har sagt att jag ska börja med så ja fast har vart lite dålig med det dom sista dagarna hehe-e-e.
men slänger säkert in en ikväll eller något .
sitter och pluggar lite. jag saknar min vän vilma :(:(. mycket! men hon kommer ju hem på måndag. som vanligt har jag ingen aning om vad jag ska hitta på senare. tycker det börjar bli lite tjatigt att jag aldrig vet vad jag ska göra haha! men jag antar att det blir en hemma kväll. men det kan ju också va skönt, kolla på någon film och bara ta det lugnt ..
PUSS

slänger in en bild som man verkligen ser mitt ansikte på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0