I♥piggelin

hehe ,mamma kom precis hem med ännu ett till piggelinpacket efter att det andra tog slut i förmiddags ..
aja kom precis ut från duschen nu och ska snart äta. kommer inte ihåg när jag senast åt lunch eller såhär ''en maträtt'' om ni fattar? det ända jag ätit i typ 4 dagar är knäcke med skinkost och självklart piggelin(Y) nej men jag har faktiskt inte hunnit. men nu såå. efter maten ska jag plugga som jag skrev i förra inlägget. har ju matte prov nu i veckan som kommer. jag ser inte fram emot skolan imorgon ,men däremot ser jag fram emot att träffa my bestfriend vilma som kommer hem imorgon! ska bli kul att träffa henne igen. nej men nu väntar maten ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0