kalltkalltkallt !

blev tv-dag som det blir ... gansla ofta jaa !-.-
dusch och fix vid 5 ut och träffade amanda julle och thea ;). vi gick lite med ella, sen så gick vi in till amanda och åt! blev att vi gick upp till emelie och vi bedde att amandas mössa skulle va på pizzan hahah! och det vaaa den !wihoo(Y)
efter att ha hämtat mössan på pizzan så mötte vi stoffe prata med han en stund sen kom mamma och hämta mig amanda och emelie vid oasen. när jag kom hem så satt jag mig här med en filt och en stor kopp med varm oboy(Y).
ingen aning om vad jag ska göra nu ..kanske ta en till på alla skol-böcker som ligger in kastade i min andra garderob... är inte såå sugen på det egentligen men måste man så måste man! tänk hur mycket lättare det hade vart och plugga om det va sommar. bara sitta ute på altan i värmen och läsa. eller så äre så att allt känns lättare om det skulle va sommar eftersom att jag vill ha det sååå mycket nu mitt i vinter !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0