snöstorm !

jag har aldrig vart med om att det har vart så här mycket snö :o .
försov mig ju som vanligt ,duktig som jag är missade jag 2 lektioner .kom precis när hemkunskapen börja ,efter det hadevi bad men amanda och jag kunde inte va med .så thomas sa att vi skulle gå upp och jobba .men bäst som vi är så sa yvonne och marie att vi fick gå hem .haha det tog 1 timme för oss att gå hem ,eftersom att vi gick i 1 meters snö halva vägen hem .helt dyngblöt va jag när jag kom hem .blev att kolla 2 avsnitt av one tree hill eftersom att jag missade det som va igår .och nu sitter jag här ska snart börja plugga! såå nu ska jag börja !
slänger in 2 bilder !

amanda idag på väg hem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0