tillfällig design !

hejdär !
fixade till en tillfällig design lite snabbt ! kommer snart upp en ny ,när jag fått lite fantasi .
gick upp halv 7 imorse ,kanske tycker jag är knäpp som går upp så tidigt när jag börjar kl 9 ?men jag skulle locka håret ,och nu tycker ni säkert att jag är största fjortisen ,men det tar 1h att locka håret ,och jag tyckte att det är lite kul med förändring eftersom jag alltid har rak hår haha ,aja nog pratat om mitt hår xd . började iaf med första lektionen som engelska ,börjar komma igång ordentligt nu tycker jag ,skönt är det !:D .
slutade vid 2 .pappa hämtade mig och sen kollade jag som vanligt på ...? kan ni gissa? aa juste one tree hill ;) idag var det bästa avsnittet som jag säkert har sätt 5-6 gånger .men det var ju när keith vart skjuten av sin bror (Dan) ,han är ju sjuk :o .
nu sitter jag iaf här och lyssnar på gammal musik som man lyssna på i sommras .. sommaren 09♥ . mycket mycket minnen där ifrån !
juste amanda var här för ett tag sen .ska snart ut till henne igen men först ska jag städa -.- ,men det behövs verkligen hehe :) .såå nu ska jag börja ,hörs senare !

Kommentarer
Postat av: anna :)

ditt hår är sjukt jävla fint, hela du maria är sjukt fin! :)<3

2010-02-02 @ 14:32:59
Postat av: maria

tack så mycket anna ,men duäär !<3

2010-02-02 @ 14:53:38
URL: http://mariagojefors.blogg.se/
Postat av: Anonym

så grymt fint hår!

2010-02-09 @ 18:48:38
URL: http://ebbasjobeeerg.blogg.se/
Postat av: maria

tack :)

2010-02-09 @ 19:37:22
URL: http://mariagojefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0