trött !

sitter mitt på golvet och somnar snart känns det som .har inte sovit alls bra den här veckan så ska bli skönt att sova ut imorgon!
iaf fick reda på vad jag fick på engelska provet förut .såhär äre ,det högsta är 80 poäng VG är 70 poäng ,och jag fick 68,5 .riktigt irriterande att jag hade 1,5 poäng i från VG .ohhh -.-
jag gick iaf till amanda vid halv 8 ,första gången i världshistorien va jag klar före henne (y) sen gick vi ut en stund och möte stoffe och orre åkte med dom upp till oasen och efter ett tag hem till mig .blev bara tveeeen .och nu drog dom för ungefär 1 timma sen .vet inte vad jag ska hitta på för jag vill inte sova nu ,inte såhär tidigt ,orkar juu inte va trött nu! fick ett sms från vilmisen för ett tag sen ,vid 12 vare .hon var i malysia då .och hade 2 flyg kvar .stackaren som får sitta och flyga så mycket .men skönt för henne sen när hon är framme .

imorgon blire väl lite plugg en stund sen ska jag va med mandis. får se vad som händer och fötter ! aja .pussshejj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0