1 januari

känns lite konstigt att det är juanuari igen. 2009 har gått jätte snabbt .
gick iaf upp halv 4 idag .kollade på en film och nu sitter jag här .funderar på om jag ska ta och färga mitt hår .fast kanske bättre att spara hårfärgerna tills jag behäver dom .skulle gått till amanda sen men jag fick precis reda på att hon ska till sjukhuset .hoppas det går bra för henne !så nu ska jag hoppa in i duschen sen kommer emelie så ska jag färga hennes hår :D .får se vad vi hittar på sen .pusshejjj !

Kommentarer
Postat av: asdfghjklöä

va har hänt med henne?

2010-01-01 @ 18:26:20
Postat av: mariagöjefors

hon blev biten av sin hund i läppen !

2010-01-02 @ 01:00:55
URL: http://mariagojefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0