13 januari !♥

som rubriken ,sry för dålig uppdatering men jag har inte haft tid sen har jag inte haft så mycket att skriva om ..  menmen ,gick upp 05.20 imorse trodde ju att jag var tvungen att gå till skolan men nejnej jag fick åka med snälla amandiss :D. så jag hade gott om tid på mig imorse ,men däremot var jag väldigt trött när jag kom till skolan när jag hade vart vaken ett ganska långt tag redan då hehe .nae men nu ska jag inte babla massa morgon grejer .vi började iaf 8.15 som vi oftast gör .har vart en jätte kul skoldag .hahha jag hade mina tyg skor idag .så kommer julia fram till mig och frågar: maria är det inte kallt i dom där skorna?
jag: nae jag är ju inne
julia: ja men tänk om brandlarmet går eller något ,då blir det ju inte så varm i dom där skorna
maria: hha nae .
sen gick hon in på lektion i klassrummet brevid där jag hade lektion .och precis när jag kommer in på lektionen ungefär 3 min efter att jag pratat med julia så går brandlarmet och vilma och jag börjar as skrattar .sen mötte vi julia ute i korridoren som också står och as skrattar HAHHAHA.! sen var det bara att gå upp på ängen .helt dyngsur blev jag (y) .sen hade vilma och jag våran bus stund som alltid hehe .dom flesta tycker nog att vi är rätt konstiga ,när vi tex. snurrar tejp runt folk eller rätt som det är springer igenom ens klassrum ,eller smyger in i matsalen när vi egentligen inte får och tar typ 10 knäck bara för att det är kul ,eller går runt och frågar alla lärare och vakmästare på skolan om vi kan få en silvertejp och säger att vi ska ha det till att tejpa ihop en grej vi gjorde på bilden ,fast vi egentligen ska snurra den runt folk! hahah helt sjukt hur kul vi har i skolan ibland ! .vi slutade med sista lektionen som gympa .gansla lång tråkig lekton .slutade vid 14.45 då vilma jag&moa tog bussen 4 stationer sen gick resten hem .vilma och jag kolla på one tree hill ,bästa !hon åkte för ungefär 1½ timme sen .och nu sitter jag här ;)får se vad jag ska hitta på !
imorgon blire att ringa och väcka amanda,emelie,vilma&moa halv 6 på morgonen .för jag är den ända som går upp när man ställer alarmet ;) .sen blir skolan&plugggggg !
2:a dagen efter jullovet kom babsan&yvonne fram till mig och sa att jag har gjort en riktigt bra start !:D hoppas det fortsätter såhääär .. nae men det här vart lite långt .kanske lite ointressant också men ni som läser är bäääst ,för det är ju det en blogg är till för ,att läsas? ;) pusshejj skriver sen !

Kommentarer
Postat av: vilma

haha bästa äventyren! :D

2010-01-13 @ 21:35:42
URL: http://vilmaaostervall.blogg.se/
Postat av: julia

hahahaha det va ju så jävla sjukt!!!!!!!!!!! :D

2010-01-14 @ 17:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0