15 januari

det vart löshåret (y) ,kommer nästa vecka :)
vakna vid hav 6 ,men somna om till halv 7 så då vare bara at springa in i duschen&fixa mig snabbt .sen skolan vid 8.15. ganska seg dag .efter lunch vare vollyboll tunering men jag mådde inte så bra så jag var inte med .vid halv 3 kom pappa och hömtade mig .och jag hittade mina vantar som jag har letat efter i en vecka .dom låg i pappas bil hah :D .sitter just nu och kollar på one tree hill som vanligt .sen blire dusch och fix .och lite senare kommer nog vilma och emelie .eller så går jag till dom får se hur det blir .inte så mycket planterat för ikväll .. imorgon blire att va med bästa brudesen @vilma .sen blire att sova där med .blir nog superkul ;D .men nu ska jag dra mig ,hörs senare pusshejj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0