17 januari

bästa kvällen igår(y)
runt halv 1 skulle vilma fixa mina naglar ,men precis då kom gurra stoffe och dave men det va trevligt det !dom åkte igen runt 2 .sen fixade vilma mina naglar ;) .dom fan 3 timmar .fina vart dom också :) .
runt 5 gick vi in i huset och hämta mat .och sen somnade vi vid 6 .när jag vakna va klockan 12 .så jag väckte vilma och emelie med .vilma fixade resten på mina naglar sen gick vi in och åt frukost duscha och fixade oss lite ! och nu kom jag hem för typ 20 min sen .ska sätta mig och plugga lite för imorgon har jag engelska läxa ;) och matte prov .och jag ska ha VGVGVG .annars blir jag ledsen :D . nae hörs senare pushejj !

hahah mycket skratt till den här igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0