20 januari !

vaknade vid halv 6 och va jääääättee trött ! .så jag staängde av alarmet och somna om ,och försov mig såklart (y) .vaknade runt halv 9 .gick upp duscha fixa mig sen kom jag till skolan vid halv 11 .hade hemkunskap vi gjorde soppa ,min och emelies vart skit äcklig ;o .ajaa sista lektionen var bad med var inte med där så vilma och jag var nere i gymet med johnny och herman hahah :D .slutade sen vid 3 amandas pappa hämtde oss sen dirrekt hem och nörda 2 avsnitt av one tree hill ;) som vanligt ! .och nu sitter jag här i mina enga tankar hehe .nej men snart ska jag träffa amanda och det blir att ta hundarna på en promenad idag med :) .trevligttrevligt !
trodde ju att jag hade matte prov igår men tror det är imorgon så det blir att plugga lite sen också ! .imorgon ska jag va med amanda i think ! yaman . ae men skriver seeeeenare .pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0